onsdag, juni 27, 2007

Stan.

Skor från Zara.
_____________________________________________________
Idag har jag gjort nåt. Jag började med att tvätta. Bra va?
Sedan måste jag erkänna att jag fastnade lite vid Oprah medan jag åt frukost.
Vid ett var jag iaf nere på stan och började med att inhandla tvålpumpen som ni kan skåda här nedan. Det är en väldigt exklusiv tvålpump som gick loss för 795sek! Är det värt det? Den är bra. Men den är inte till mig, utan till brudparet.
Själv hittade jag dessa skor på Zara. Gött. Det som är lite konstigt är att de silvriga är 2 storlekar större än de vita men ändå är de lika stora. Hm...nåja, bara de passar och är sköna och fina så. Och det är dem väl?
Nu ska jag få i mig lite pasta innan jag ska åka på pilates pass.
Regnet har upphört.
Just ja, har glömt att skriva att jag mailade sats och klagade på det där asdåliga passet som upprörde mig så enormt förra veckan. Vet inte riktigt hos vem klagomålet hamnar, men nu har jag i alla fall gjort mitt. Och imorgon går jag på lunch pumpen istället.
______________________________________________________

Vipp soap dispenser. För den som har råd.

2 kommentarer:

Anonym sa...

det var en väldigt dyr tvål pump men fin. kom på att mamma och pappas bröllopsdag också är den 7 juli.

Anonym sa...

Hohoho, Fett dyrt. Hahaha.Men skorna var underbara. Kuuuul att du hittar skor i din strlk ;)
Väääldigt fina!