fredag, juni 29, 2007

träningsvärk.

Faktiskt.
Jag var på body pump igår. Ökade lite på rygg (som förra gången) och lite på utfall och vad händer? Jag har lite träningsvärk i rumpan. (ja inte i rumpan, men ni fattar nog).
Detta är väl antagligen bra eftersom man ofta ligger och myskör lite på vikter man tycker är lagom jobbiga. Nu gäller det bara att hålla igång träningen så man kan hålla vikten. Hm.
Därför sitter jag här o funderar på om jag ska träna idag. Tänkte gå på bodybalance, men nu vore det rätt skönt att inte göra det. Å andra sidan kanske d vore skönt att sträcka ut lite (men det är ju jobbigt också). Sen kommer jag inte kunna gå på det eftersom det inte finns i västerås. Alltså borde jag gå.
Men först måste jag gå ut och gå med lilla des. Å höra med kurol om vi ska ses nåt på stan. Å se om han kan vara hundvakt imorgon när jag ev ska på möhippa. Vad det nu blir...
Och glöm inte: äta frukost! Det är väääldigt viktigt.

1 kommentar:

Anonym sa...

hej, hej.. jag hittade din blogg genom annas. Kul :) din vovve e så sööt..