onsdag, juli 04, 2007

västerås

Vi har kommit hem. Igår.
Vi överlevde möhippa/svensexa och var trötta, men inte bakis i söndags. Jag hade pass på sats backaplan och så såg vi Hostel part II (den var bättre och mindre blodig än ettan). En sista sväng i gbg stad då jag köpte en ny, finare klänning till bröllopet. Måste bara lägga upp den lite, kort som man är:-S
Bilen till västerås var fylld på sprängningsgränsen; när Fredrica och Mattias kom för att hämta oss hade de fyllt hela bagageutrymmet. Jag hade en stor ryggsäck och 2 bagar, plus en påse med skor, en liten väska och en påse med desmonds grejer. Manne hade också ett par väskor och kassar. Hur gick det? Det gick. Tur att man själv inte gör anspråk om så mycket utrymme.
Desmond är på semester ute på landet. Kommer knappt träffa honom den här veckan (skumt). Imorgon ska jag o brorsan ta flyget till Skåne och på tors blir det begravning. Inte så kul. Sen är det bara att skynda tillbaka och ladda inför bröllopet. Hoppas på bra väder. Det är iaf mkt skönare här än i Västra götaland, riktigt skitväder har det varit hela tiden.
Idag har jag varit på massage (hade fina vader) och sen hängt med Christine o käkat sushi. Laddat mitt bokförråd, lånade 2 böcker av Åsa, 2 av Christine och köpte 2. Nu ska det läsas! För tillfället: Alkemisten. Den e nog snabbt avklarad för den är jättetunn.
Nu har jag träffat Anna, Fio och Henke. Åt mysko kebabpizza med carbonarasås på(!). Den vanliga kebabsåsen måste varit slut. Det var verkligen carbonarasås med bacon o allt. Ingen höjdare, la pizza.
Sängen väntar.

Inga kommentarer: