torsdag, juli 19, 2007

BikerDog.

Idag har vi motionerat Desmond, vi cyklade ned på stan och little fick springa bedvid. Han höll tempot och sprang hela vägen dit och hela vägen hem. Nu ligger han o vilar i sin säng;-)
På stan fixades pass och efter mycket lång väntan fick vi växla pengar på Forex. Vi är tydligen inte de enda som ska ut o resa nu...var över 50nr före oss i kön så vi gick iväg o gjorde lite grejer. Killarna tyckte äve att vi skulle gå och fika vilket resulterade i att vi missade vår tur och fick börja om. Tjoho vad kul det var! Men jag åt i alla fall god saffrans glass på Cornetto. Yummie. Så slog det mig att jag ju faktiskt ska till Italien, home of the gelatio. Det känner jag bara glädje över. Har dessutom fixat temporärt hem åt Des i helgen. Lisa kommer och hämtar honom imorgon. Jag har aldrig träffat Lisa, men det ska nog gå bra.
Märkligt vad dagarna rullar på och hösten kommer allt närmare. Detta trots mitt sjukt långa, lediga sommarlov. Jag fruktar dock inte hösten iår, men däremot anar jag en viss ångest över att snart slussas ut i arbetslivet. huga...

1 kommentar:

Anonym sa...

det är nog samma so you think you can dance. den med anja, danny och var nu alla de heter.

saffrans glass lät spännande, smakade det som en lussekatt? hihi.