onsdag, juli 18, 2007

Testing (ixus 70)







Idag fick jag min nya kamera. Den är mycket bättre än den förra:-)

Annars har det varit ett par dämpade dagar. Mestadels beroende på att jag och min kära pojkvän hade en lång och ganska känsloladdad diskussion om våra praktiska och sociala skillnader(ganska stora). Jag tänker inte gå in på det mer här, men det var inte direkt upplyftande.
Igår såg jag och Åsa äntligen på Pussycat Dolls finalen och var inte riktigt nöjda med resultatet. Idag blir det So you think you can dance.

Imorgon blir det ned på stan; hämta Mannes nya pass, växla pengar o lite sånt. Måste dessutom hitta någon som kan ha Desmond när vi är borta. Lite i senaste laget, men förhoppningsvis löser det sig...:-O

1 kommentar:

Anonym sa...

var inte heller nöjd med pussydoll resultet. kommer inte ihåg vem det var som vann, bara att jag inte var nöjd med det. kollar även på so you think you can dance. du menar den amerikanska va? det var på tv igår så idag ska jag hem och titta. mys mys. kramar!