måndag, juli 30, 2007

ipod problem

Jag är inte kompis med min ipod. Den fick nåt ryck och nu har jag nollställt den men itunes vill inte kännas vid den. Den hittas av datorn som en masslagringsenhet men sen händer det inte mkt mer. Någon som kan sånt här??

Idag har jag varit på IKEA med hela familjen. Vi har köpt lampor, hängare, skoställ, hathyllor, speglar mm. Sen var vi och handlade halva ICA maxi också...fast mamma bara hade skrivit upp 4 saker på sin inköpslista. I love Maxi:-) Köpte gelato! Kostade 54kr (billigare än på ica väst och definitift billigare än 17-euro-glassen i Rom). Annars har jag tränat, köpt tvålpumpar, promenerad och solat i trädgården.
I helgen blir det Stockholm. Ska hälsa på Lovisa och spana in Pride festivalen:-)
Nästa torsdag blir det Göteborg.
Det börjar dra ihop sig, men bara lite smått.
puss.

Inga kommentarer: