torsdag, augusti 02, 2007

host....boktips.

Idag är de ganska tråkigt väder. Alltså borde jag städa. Men just nu sitter jag här. Sen jag kom till huset här har jag blivit extremt seg. Känns inte så bra. Nu har jag dessutom fått hosta. Blä.
Har iaf hunnit med en promenad och att fixa Henkes barr.
Igår var jag o fikade med Fröken, Flugan o Kristin. Av någon anledning var samtalsämnet avöfring(!). Vi hade ganska kul dock. Sedan såg jag Music & Lyrics...den var inte så värst bra. Tacka vet jag The Holiday, eller Love actually.
Sen vi var i Rom har jag blivit lite kär i Pasta. Jag letade fram pasta kokboken och letade upp en av de rätter vi smaskade i oss på semestern, pasta amatricana. Gav mig på receptet och ta mig fan, det blev riktigt gott!
I natt läste jag ut "När Lucy Sullivan skulle gifta sig". Chicklit. Seg i början men ok i slutet. Inget speciellt egentligen, men vem hade vätntat sig det? Håller även på att läsa "The haunted"men det går lite halvsegt. Har ännu inte införskaffat nya Harry Potter, konstig nog. Kan rekommendera "Konsten att vara Ela" som jag läste tidigare i somras och som jag blev riktigt fäst vid. Bra bok. Jag har några till i kö så det går väl ingen nöd på mig, men har du läst nåt bra så släng in ett boktips!

Inga kommentarer: