onsdag, juli 11, 2007

Late night blogger

Jag borde sova. Sommarlovet ställer om dygnet i vanlig ordning. Jag är inte speciellt trött. Men jag ska hoppa i säng. Snart.
Har tränat idag, två pass på Feelgood blev det. Skönt att vara igång lite igen. Igår var jag bara menlös. Sen har jag hängt med Åsa, lagat god pasta och sett på So you think you can dance. Våra män är och spelar poker och kommer väl inte hem än på ett par timmar. Hoppas de vinner pengar!
Nu ska jag borsta tänderna, tvätta ansiktet med Cliniques ansiktstvätt, hoppa i säng och läsa (ut?) The husband skriven av Dean Koontz som är min nuvarande bok. Vad läser du?

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag har kasserat dom där rengöringgrejerna som ja bloggade om förut för ja har fått finnar!!!!!! jävl skit grejer. nu e jag tillbaka på tvål o vatten och finnarna har försvunnit..
Jävla skitgrejer

Anonym sa...

luftslottets om sprängdes. SÅ bra! är the husband bra? läste velocity utav honom, inte så bra.