måndag, juli 09, 2007

Grey Day

Klockan tickar, tiden går. Och jag kan inte komma på vad jag ska ta mig för idag. Det är en riktigt grå och tråkig dag. Jag längtar bort och kollar lite på sista minuten resor, men Manne vill inte vara borta så länge. Svårt att leta när man inte vet när, var eller hur.... Vädret i västerås är i alla fall crap. Det var det även i lördags när Fredrica Wallin blev fru Höglund. Men vi hade kul ändå. Dansade hela kvällen!
Jag ska nog ta en promenad med Des. Kanske lämna tillbaka filmen (Babel) eller ta en sväng till Hälla. Mannen sitter bara och spelar nätpoker.
Hade ambitioner att träna (fått månadskort på feelgood) men är inte så jättepeppad. Men man kanske borde. Det piggar ju upp om inte annat. Lite dåligt utbud såhär under högsommaren bara.
Så...tips på resa?





_____________________________________________________________________



BOKAT


Vi åker till Rom 20-25 juli.
Ska bli kul, ingen av oss har varit där innan.

1 kommentar:

Anonym sa...

rom är jättefin och varmt! vill se bilder från fredricas bröllop. var det någon som fällde en tår eller två?