tisdag, augusti 28, 2007


Idag var jag på Elgiganten och köpte ovanstående fodral till min dator. Behöver det till Thailands resan...har inte provat det än, men borde funka. Bra.
Annars har det varit en långsam, seg och trött dag. Den började med att klockan ringde 6.40 och jag var död. Låg kvar till sju då jag var tvungen att gå upp eftersom jag skulle ha bpdypump halv åtta(!). Blev en banan och lite vindruvor på vägen dit. Dessutom regn och 11 grader.
Fyra tappra medlemmar hade tagit sig upp och till sats, vi körde hårt i en timme. Vanligtvis brukar jag bli grymt taggad av morgonpass, men inte idag. Det var visserligen helt ok när jag var där men sen kom tröttheten. Bara tanken på att cykla till skolan (uppförsbacke, kallt...) Så jag bestämde att vi skulle ta bilen istället. Sagt o gjort. Givetvis finns det ingen parkering och när vi hittar en är biljettautomaten ur funktion. Kom en snubbe o skulle laga den, men han lyckades inte så bra. Dessutom hade vi bråttom. La en lapp i rutan o felanmälde, men trodde ändå jag skulle få en p-bot (de är ju kåta på såna här i uppsala). Men, kors i taket, jag slapp!
Det måste vara dagens under.
Under föreläsingarna idag har jag försökt att hålla ögonen öppna, men det det lyckades mindre bra trots intressanta ämnen. Jag längtade bara hem till tv soffan och det blivande kladdkakan. Ögonen gick inte att hålla öppna. Fan.
Har dock inte hittat t tv soffan än, men det är på G. Har varit en tjej här o kollat på mitt rum (som ska hyras ut) nu också, hon verkade trevligt. Nu ska jag ÄTA.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, upptagna stressade kvinna. ät lite kladdkaka åt mig med!
Kom hit imorn så klipper jag dig då :D
Pösss