torsdag, augusti 23, 2007

Väktargatan.

Tillbaka i Uppsala. Känns lite skumt. Så hemma men ändå lite ovant. Är ensam i lägenheten. Ganska skönt. Jag gick till Willys, sneakade in Des och handlade mat och en kartong Gainomax (det var ju jäkligt otungt att släpa hem till fots sen...).
Sedan sjönk jag ned med en ny Elle i soffan och knaprade på en rostad macka.
Ska hoppa i säng snart. Rena lakan! Måste få in lite i garderoben också. Undrar hur jag kan ha kläder kvar där när jag har så sjukt mycket kläder överallt. Det har blivit så uppenbart för mig under den här sommaren då jag behövt packa så många gånger. Gissar att situationen inte kommer att förbättras i samband med att jag åker till Thailand:-/ Måste ha en walk in closet i mitt nästa hem. Eller göra mig av med massiva mängder kläder.
Imorgon väntar många äventyr.

Inga kommentarer: