torsdag, augusti 23, 2007

En kväll på Å.







Gårdagens kväll spenderades på Å tillsammans med vänner, vin och korvtallrikar:-)
Mycket trevligt var det. När de andra gav upp och gick hem vid tio satt jag o Martina kvar och pratade och pratade...sedan var klockan plötsligt halv ett och man skulle cykla hem i sensommarnatten.
Idag tar jag bilen till Uppsala. Det känns lite konstigt, som att återvända till en parallell värld, fast det är så nära. Mycket som väntar där;
har redan fått 20(!) pass på den månaden jag är där trots att jag inte har några egna. Över förväntan. Sedan jag lade ut en annons om uthyrning av mitt rum när jag åker bort har jag blivit mailbombad. Trodde att bostadssituationen hade förbättrats, men det finns tydligen många desperata studenter. Bra för mig iofs. Men hur ska man välja? Har inte tid med hela den processen egentligen... Ska träffa potentiell hundpassare imorgon bitti. Hoppas det går vägen..... Ska börja skolan. Ska träffa mina Uppsala vänner:-)
Om en månad åker jag!!

Inga kommentarer: