söndag, september 16, 2007

den softa delen av helgen.

ja efter partyt måste man ju få lata sig.
det tycker jag att jag har gjort också. det har blivit en del tid i tv soffan. sett the bourne identity och the bourne supremacy. sett dem innan, men längesen. kan fortfarande konstatera att jag tycker att dem är sådär. detaljer som inte stämmer överens med verkligheten. så vad kan man förvänta sig av the bourne ultimatum?
råkade även se 10 ways på 5:an idag. vilken skit...temat var typ 10 ways to get celebrity superskinny varpå olika "metoder" listades (typ yoga, tarmsköljning...) och kändisar som anväde sig av dessa metoder listades upp. ett sånt program gör ingen nytta i världen förutom att en del unga personer som satt framför tvn nu vill ta reda på var någonstans man kan få tag i en tarmsköljning för det gjorde ju så att little mr osborne blev superskinny över en helg.

Förutom tvn har jag såklart tränat. Pump och box. Det gick fint. Imorgon blir det pump med celsius skolans elever.

Regnet öser ned. Orkar jag och Desmond gå ut igen?

Om en vecka: Ca en timme kvar till Bangkok.

1 kommentar:

Anonym sa...

bourne ultimatum tycker jag var mycket bra. bäst av de tre.

du kommer inte ha tid med en snabb fika när du kommer till västerås?