söndag, september 09, 2007

Om 2v:på väg till Thailand.

Det är sjukt nu när jag tänker på det...att jag snart ska åka bort, lämna höstmörkret, kylan, rusket för Bangkok! Och så snart också. Men ganska skönt är det måste jag erkänna.
Sitter här o lyssnar på nya pump musiken (gillar inte). Jag och D är ensamma i lägenheten och det känns lite ovant. Jag försummar D och sitter här vid datorn. Manne har åkt hem igen:-( Han kom i fredags och tiden svischade iväg. Vi gjorde inget särskilt, men det var rätt nice det också. Det blir mer quality time när det är ont om tid.
I fredags såg jag o Madde film, breaking an entering med bla Jude Law. Helt ok, men är sugen på att se closer igen (mera Jude!). Kanske myser med den ikväll. I min ensamhet. Har precis sett simpsons filmen, helt ok, men inget extraordinary.
Spanat in den nya ipod touch. O nya ipod classic. O nya ipod nano. Väldigt passande att de lanseras nu när jag behöver köpa ny:-) Ska vara duktigt o vänta o köpa i Thailand. Säkert billigare. Nu ska jag mysa vidare....

Inga kommentarer: