torsdag, september 06, 2007

Konstateranden och funderingar.

hm...funderar på vad jag ska skriva...har det hänt nåt?
Jag är mest trött på att lyssna lyssna lyssna på föreläsningar, har känt mig rätt omotiverad på mina 2 senaste pass. Men jag har inte längre värk efter sprutan, projektarbetet är så gott som klart, det är varmt ute och imorgon kommer Manne. Helst vill jag ligga nedbäddad, kolla på idol (som går samtidigt som top model. så värdelöst) och kolla på film. Å äta brownies. Yum.
Bara drygt 2v kvar till resan, till värmen.
Mannen säkrar jobb efter tingstiden. Göteborg it is. Betyder det att jag kommer att flytta till göteborg inom ett halvår? Betyder det att jag måste det? Jag orkar inte ta ställning.
Jag vill ha ett roligt jobb med sköna kollegor. Jag vill jobba på sats och jag vill bo i en stad med mina vänner. Frågan lyder: vart ligger denna magiska plats?

Inga kommentarer: