fredag, december 28, 2007

Ont i halsen!

Under natten fick jag ont i halsen! Inte så skönt.
O, kom just på att jag drömde en mardröm om min gamla klasskamrat, Daniel. Bara för att jag träffade en annan gammal klasskamrat, Jonas, igår och pratade om Daniel. Haha. Han var sjukt creepy i alla fall!

Själv är jag förutom halsontet ganska trött. Efter juldagens bravader är jag mer än tillbaka i den svenska dygnsrytmen, jag är till o med efter. Känner dock press att plugga. Och idag kommer Veronica och Smilla hit på besök. Ska bli kuuuul:-) (blir nog inte så mkt plugg då dock). Jag är vaken nu och trots att klockan är tio är jag tröööttttt. Måste ut med Des, duscha o kanske hinna göra nåt annat nyttigt också.
Äh, go with the flow....sen ska jag på massage:-D

1 kommentar:

j sa...

hoppas halsen blir bättre! halsont är jobbigt.