onsdag, januari 30, 2008

Desmond vilar på sin favoritleksak.
Vår soffa.


Jag kom upp imorse när klockan ringde 05:35. Var så inställd på det att det var helt OK. Tog mig till Holmen och körde yoga med 4 tappra och morgonpigga(?) deltagare.
Sedan hem till en skrikande hund som hade lagt värsta bajskorven inomhus. Blä! En riktig piphund var han nästan hela förmiddagen... men sen blev det aktivering.
Nya säsongen av The L word är igång och jag såg det 4e avsnittet idag. Love love it.
Snart kommer nya Lost. Minns när jag o Madde satt i Uppsala och svor över det omänskligt långa uppehållet och om hur vi skulle vara färdiga sjuksköterskor när nästa avsnitt kom. Well, nu är vi där (snart).
Om ett par timmar ska jag till Valhalla på personalmöte och spinning(!). Sitter som vanligt o väntar på mannens hemkomst. Vet inte om vi ser varandra så hemskt mycket mer nu än innan...och värre lär det ju bli. So far so good.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hurra, lite bilder från lägenheten. lite fler vore ännu roligare. det ser ut som ni har det jättefint!

Unknown sa...

åh så fint. sötaste des!
a soffan var väl fin den med :P