tisdag, januari 29, 2008


Idag var det grått igen, men inget regn.
Vi gick den vanliga morgonrundan efter att jag läst ut min bok (och somnat om).
Efter frukost och ett par timmars slapp tvingade jag mig (oss) att åka ned på stan. Kollade upp hur man gick från centralen till Sats Holmen. Oroar mig lite för hur pigg jag kommer vara imorgon bitti. Hu. Men vad gör man inte?
Sedan vimlade jag omkring i Nordstan, fan vad stort det är! Trånade efter snygga kläder på Åhléns (men köpte inga!) och sen utökade jag min blivande Filippa K muggs samling med ytterligare två muggar, de med svart botten. Fick dem med grå blommor av Christine innan.
Köpte även en blomkruka från Åhléns till mormors orkidé. Nu är alltså krukorna i vardagsrummet/sovrummet synkade. Bra va?
Nu puttrar köttfärs tillsammans med diverse andra ingredienser som ska bli lasagne. Henkes lasagne. So yummie! Mannen kommer väl hem snart...middag och sedan bums i säng, typ.
Sen blir det onsdag.

Inga kommentarer: