onsdag, januari 09, 2008

Jag kan andas genom näsan!

Morgon. Eller snarare förmiddag. Jag vill aldrig gå upp ur sängen! Jorunn kom och hämtade Des imorse och sen kröp jag ner under täcket igen o somnade om. mmmm. Att jag inte vill vakna kan ju vara en konsekvens av att jag aldrig ville somna igår ikväll. Släckte 1.29.
Känner mig stel, men levande. Igår gav jag upp. Jag gillar inte nässpray så mkt, tycker det är lite obehagligt, själva sprutandet, men igår körde jag på. Resultatet? Jag kan andas genom näsan! Vänstra ögat rinner fortfarande, liksom näsan skulle jag tro o lite hosta, men det känns lite bättre. Hoppas hoppas. Jag vill så gärna träna imorgon!
Nu måste jag vara lite nyttig o kolla igenom eftermiddagens redovisningar lite.
Det är sista dagen i skolan här, ever. Examen är två dagar bort, sjukt!
Det som gäller är: fredag 11/1 kl 14.00 i universitetsaulan. Välkommen:-)

Inga kommentarer: