tisdag, januari 08, 2008

Dag 2.

Det går framåt. Av de tre jobbiga dagarna, är två avklarade. Jag har genomlidit opponering, examination av C-uppsats, reflektionsseminarie och psykiatritentamen! WOW
Inget hemskt har hänt ännu, visst vi har en del korrigeringar att göra på uppsatsen men det är i nuläget inte högsta prio och det känns som något som mer eller mindre alla måste göra.
Tentan ägnade jag knappa 40min. Än så länge har jag bara gjort ett fel vad jag vet så jag borde stitta säkert. Vi ska få resultatet imorgon. Superspeed, så snabbt har jag aldrig fått tillbaka en tenta.
Annars har jag fortfarande inte kunnat träna pga min överdrivna snorproduktion i kombination med hosta. Sugigt. 
Någon som har tips på någon magisk dunderkur?

2 kommentarer:

Anna sa...

Ovanligt skön tenta! Lisa Smeds i vår klass rekommenderade en kombination av echinagard, c-vitaminbrus och vitlökskapslar - alla tre i högdos. Och hon, liksom vi är ju så gott som sjuksköterska så då måste hon ju ha rätt... :)

Anonym sa...

ah ja vet visst är dom!Hörrö har du nån lucka typ vid ett? tänkte komma förbi o säga hej typ o dricka te om du har tid? Stannar bara ett kort tag, men lite pause i det fullspäckade schemat måste du väl ha?Hör av dig, jag är i Uppsala vid halv ett. kraaaaam veronica