tisdag, januari 15, 2008

Lättnad.

Vår C-uppsats är GODKÄND. Imorgon ska jag cykla till skolan en sista gång och lämna in pappersex av uppsatsen. Så himla skönt, nu kan jag släppa det här och gå vidare:-)

Idag har jag haft yoga och pilates på Hälso Alliansen, ett ställe jag inte ens visste existerade för 24h sedan. De ringde mig och undrade om jag kunde hoppa in o vicka så vad gör man inte? Fick mig en cykeltur till Rapsgatan. Fräscht ställe med sjukgymnast, ssk och läkare o inriktning mot företagsvård. Ungefär ett sånt ställe som jag vill jobba på sen!

Nu blir det en sen dusch o sen sängen. Kommer säkert komma på nåt som gör att jag inte somnar på ett par timmar. Borde verkligen ställa tillbaka dygnet, men det är inte så lätt när man är nattmänniska och inte har någonting att gå upp till på morgonen. Känner bara medlidande för de före detta klasskamrater som började jobba kl 06.45 imorse. Jag är inte avundsjuk!

Inga kommentarer: