söndag, januari 06, 2008

SNOR.

Mitt ont i halsen och hosta har övergått i snuva. Jag vet inte om det är bra eller dåligt (trots att jag snart kan titulera mig som ssk) men jag tycker nog att det är bra. Inte att näsan rinner, men att det händer nåt. Det är ju värst att träna om man har ont i halsen, eller hur? Jag börjar bli tokig av denna inaktivtet så senast imorgon tänker jag pallra mig iväg till sats och därmedbasta!
Tur också att jag är buzzador och har fått varuprov på Lambi näsdukar med mint och balsam. De ska motverka röd näsa:-D Prova!
Lägenheten är nästan lika isande kall trots vårt försök att värma upp den med värmeljus.
Funderar på att hotta upp mej med en het dusch, men först måste jag nog ut i snön med D igen.
Dagens stora projekt är att förbereda opponering inför morgondagen. Assvårt. Hur gör man? Jag hittar inga fel i deras uppsats, vad ska man då säga? Hoppas Elenore har alla svaren, men kanske inte så troligt.

Inga kommentarer: