torsdag, februari 14, 2008

Be my Valentine.

Mannes födelsedagsblommor.
Alert vovve.
Spanar. (Det vänstra huset i bakgrunden tilhör vår gård)

14 februari, alla hjärtans dag. Älska eller kommersiellt jippo? Jag fick två gelehjärtan på SATS så jag får väl vara nöjd. Jag har inte världens mest romantiska pojkvän så jag har slutat förvänta mig något. Jag tror aldrig jag har fått nåt av honom på denna dagen faktiskt, vi brukar inte ens träffas då. Får väl se hur det blir idag för jag har fortfarande knappt träffat mannen. Han är och spelar innebandy och jag sitter här och undrar om jag ska stoppa in Ruccolapajen i ugnen än(?)
Har knappt varit hemma idag. Strålande sol och ganska kallt har det varit. Jag hade mitt pass och sedan åkte jag ned på stan. Köpte äntligen en termometer på Clas Ohlson, men nu när jag skulle sätta upp den upptäckte jag att jag måste ha glömt batterierna (som jag faktiskt köpte till) på rullbandet. Typiskt.

Har fikat med Anna H (alla här heter Anna!!), en blivande vän(?). Hon har samma bakgrund som mig, dvs utbildad ssk men inte så sugen på att jobba som syrra. Bara det gjorde att vi hade en del att prata om.

Imorgon verkar alla planera att gå på AW (after work) som är ganska stort här i stan. Eftersom jag antagligen inte har någon hundvakt får jag sitta ensam hemma och glo när de andra roar sig, men nu hittade jag ytterligare en vän i Johanna (MR på Sats) som erbjöd lite häng hemma hos sig. Me like.

2 kommentarer:

Unknown sa...

aaah gullet, kram tillbaka :D
Min man har precis kommit hem och hade med sig en present :)
det hade aj inte förväntat mig :D

Unknown sa...

juste, det är Fina på kortet vid fönstret :D inte jag , sååå långt hår har ja inte :P