onsdag, februari 13, 2008

Oh Sunny Day.

Jag är så seg idag, fastnar i ingentinget hela tiden!
Jag var hos tandläkaren igår och fick komma tillbaka idag för att laga ett hål. Detta var strax efter elva och bedövningen har fortfarande inte släppt. Jag undrar om det verkligen är normalt? Om en timme ska jag ha pass och då vore det ju skönt att ha känsel överallt.
Efter tandläkarbesöket gick jag till apoteket och köpte plackers, xylitol tuggummin (kan väl vara bra?) och så slank det ned en nattcreme och en handcreme i påsen också. Hur gick det till? (men vem vill vara torr!?)

Strålande väder är det också. Jag o D var ute på Ånäsfältet o lattjade när han fick syn på hundar på andra sidan, vid vårt hus. Det är högt stängsel och en väg emellan fältet o huset, men han fick en jäkla fart och sprang runt staketet, över vägen (det kom bilar!) och fram till hunden. Jäkla galning, tur att allt gick bra. Sen var det slut på det roliga och vi gick in.

Fattar ingenting av photoshop.

Hotmailen fortfarande död.

Kanten på Des ena matskål har lossnat.

Mina böcker från Bokus har kommit, men jag har inte hämtat dem än.

Borde lägga upp lite bilder men just nu orkar jag inte + måste göra mig iordning. Maybe later.

Inga kommentarer: