fredag, februari 22, 2008

BLÅ.

Idag känner jag mig blå, blå, BLÅ. Bara massa grejer som irriterar mig hela tiden, inget som är kul. Borde nog gå på combaten idag och få ut lite aggressioner, men jag kan inte boka mig (ännu ett fel).
Ack, jag måste rycka upp mig, peppa mig inför mitt pass på Kungsgatan idag. Frukost kanske är en bra start.
Saknar er alla som inte är här. Manne kommer väl hem vid tio ikväll. Igår kom han vid nio, rena kalaset. Suuuuuuuuug!

************************************************************
Lite piggare, men ganska seg. Vill göra nåt kul idag, men vad?! Hoppas yogan piggar upp mig. Combaten är såklart full :-( Funderar på att köra lite vibb efter yogan men det kanske är dumt? Kommer väl vara helt slut i kroppen lagom till pumpen imorgon.

2 kommentarer:

Unknown sa...

åh, gumman. ja vill bo nära dig. ja vil ta en promenad i solen, och blåsten som skulle blåsa om kull des.. Ja vill vill vill

Anonym sa...

det är alltid jobbigt att flytta till en ny stad innan man hinner skaffa sig vänner och en rutin i vardags livet. alltid jobbigt att vara beroende på en person. jag vet hur det är...det är inte kul. men det är bara att tvinga sig ut ur det blue, svårt men önskar att jag hade gjort det fortare än vad jag gjorde.