lördag, februari 23, 2008

Vibbträning forts....

Jag har ryckt upp mig. I alla fall för tillfället.
Yoga passet igår gjorde susen och sedan gick jag direkt till vibbcentret då combaten ofrivilligt uteblev. Möttes av en ny tjej och beskedet att de ska stänga! :-( Just nu håller dem till i en mysig vindsvåning, men vibrationerna går ner i huset vilket inte uppskattas av grannarna. Nu tyckte chefen tydligen att det var för mycket så han ska väl förhoppningsvis sälja vidare till någon som vill ta över (jag!). I vilket fall så körde jag ett pass och fick denna gång göra mer, längre och jobbigare övningar. Det kändes! Ajaj fick lite kramp i högra hamstring. Kändes idag när jag skulle hålla mitt sjätte och sista pass (pump) för den här veckan. Imorgon ska min kropp vila. Mannes syster, Fredrica, följde med på passet. Sedan snackade jag mål med David. Man skulle sätta upp mål för hur många deltagare man skulle ha på passen osv. Detta är nytt för mig. Hoppas jag håller måttet. Kom å träna!!
Jag vet inte riktigt hur jag ska göra med vibbträningen. Jag har ju inte provat färdigt än, de kan ju inte lägga ned! Skulle gärna ta över det, men jag har väl varken kunskapen eller kapitalet.
Hmmmmmm......

Inga kommentarer: