tisdag, februari 19, 2008

Håret. Hm.


Före.
Efter....
...
...

OKej, nu är det gjort. Kom fram till Urban by Björn Axén precis i sista sekund eftersom det tvunget skulle vara ett vagnbyte på vägen ner på stan. Emanuel, frisören, hade föga gemensamt med min Emanuel, men filade på mina strån i nästan 1,5h medan jag läste Cosmopolitan och drack latte. Resultatet ser du ovan. Jag kan inte bestämma mig för om jag är nöjd eller inte (som vanligt när jag har klippt mig). Tycker mig se ett hack i luggen som känns lite mesig och flickaktig, men efter några dagar brukar det kännas bättre. Inga större förändringar, men nu kan jag väl gå runt såhär ett tag tills jag blir rastlös igen.

*Fler bilder på Veronicas begäran.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Svarar: Det låter ju i alla fall bra!
Jo visst är de sköna.. De värsta är när man precis kommer ut ur duschen. Då vill man verkligen bara in igen haha.

Sött hår, och sött ansikte också!

Unknown sa...

Hm,nu får du ta o ta en bättre bild :P jaaa seeeeer inget :)

Ska ja skicka kjolen?Eller vill du ha den tills ja kommer ner om hundra år?

Unknown sa...

ok, jag är nöjd. Väldigt fint. Men som du säger, lite för snällt. men ja tror det tuffar till sig när du tvättat o stylar på eget vis :D
jag skickar :D