måndag, februari 18, 2008

Veliga jag.

Jag kan verkligen inte bestämma mig för om jag ska klippa mig eller inte. Jag vill ju, helt klart. Men det är ju dyrt och kanske skulle man spara lite?
Slängde precis iväg ett sms till Freddan, så kan hon vara hundvakt så bokar jag nog en tid och provar att klippa mig hos en trainee på Urban by Björn Axén.
*väntar*


_________________________________________________________


Det gick som vanligt. Nu har jag bokat tid på ovanstående ställe, ska dit imorgon vid elva. Ska klippa mig hos en trainee som heter Emanuel *hihi*. Wish me luck.

2 kommentarer:

Unknown sa...

haha, manne nr två! Undrar om han är lik :) Späänande. då får vi se vad som blev av det hela i eftermiddag, jag väääntar!

Vilken kjol ville du ha då?

Unknown sa...

hm, ja det faktist inte, men ja tror den kjolen jag gav bort skulle passa dig bättre, men kanske med ett anna skärp?