måndag, februari 18, 2008

Klimatförändringar.

Jag och Desmond har varit på promenad o spanat in Axelsons där jag ska tillbringa otaliga timmar de kommande månaderna. På vägen, intill ett hus, ser jag två gula små blommor; tussilago! Är det inte lite sjukt att se den första tussilagon i februari som skall vara årets kallaste månad? Jag var tvungen att ta ett foto, men det finns tyvärr bara på mobilen, har lånat ovanstående foto från nätet.
Vad säger ni? 
Kan du tänka er att skippa bilen och tvätta en maskin mindre för miljöns skull?

2 kommentarer:

Unknown sa...

absolut!

Anonym sa...

va mysigt.

självklart. jag gör de redan. försöker få pappa o mamma att gå mer osv :D

är super rädd för det här med miljön och klimatförändring. jag vill inte dö! vad tycker du själv, vad gör du för miljön?