torsdag, februari 28, 2008

Ljusare.

Med solen kommer glädjen, så är det iaf med mig. Jag har inte varit ute än för jag är hundlös. Desmond fick följa med Freddan hem igår och så hänger han med henne idag. Konstigt att inte behöva gå ut. Typiskt att det är fint väder (men ändå BRA). Himlen är i alla fall blå idag. Blåser gör det säkert, men det gör det ju om det regnar också...
Mannen hade feber igår, men sov bort den under natten. Många verkar sjuka, hoppas jag är motståndskraftig! Jag åkte iaf till Backaplan och yogade igår och fick förfrågan om vick idag. Kan inte, ska på kvartal:-)
Idag har jag namnsdag också:-) Fick 2 grattis sms imorse. Till och med jag hade glömt!
Idag börjar wellnessmässan här i Gbg. Jag vill gå, men har ingen att gå med. Kanske blir att gå allena...eller på stan, eller både och. Klurar på det en stund till...
Själv då?

Inga kommentarer: