onsdag, februari 27, 2008

onsdag onsdag onsdag

Mina ögon känns lite trötta, men det är svårt att sluta titta på Heroes. Jag ligger ju så sjukt mkt efter att det finns massor av avsnitt tillgängliga, lite farligt, men jag är ju ändå ledig. Har legat i sängen o glott efter den sedvanliga morgonpromenaden och två pannkakor och en banan.
Ska nu rycka upp mig och gå ut igen, sen är det dags att bege sig till SATS för min pumpklass 16.30. De ringde nyss från Backaplan o frågade om yoga vick ikväll 19.30 Ska jag?

Igår hade jag ett lite breakdown och förklarade deppigheten för mannen så gott jag kunde. Han är aldrig deppig, kan inte förstå hur man kan vara nere utan att nåt särskilt har hänt. Är det inte konstigt? Eller är det jag som är konstig?

1 kommentar:

Anonym sa...

ibland skulle jag vilja vara som mannen din, alltid vara på samma nivå. fast jag skulle nog sakna mina humörsvängningar ändå.