tisdag, februari 26, 2008

Me so bored.





Jag fular mig med iphoto i brist på annat medan jag genomlider ännu en hemmadag. Utanför det smutsiga fönstret öser regnet ner. Ingen promenad dag med andra ord. Desmond slaggar på soffan och verkar ganska nöjd med det. Jag lyssnar på Looptroop.
Gjort idag? Gått en liten runda med regnställ och våt hund. Ätit äggmacka, nusco (nutella!) macka, druckit kamomillte. Bäddat sängen.
De ringde från SATS o behövde pump vick ikväll. Jag funderar fortfarande, men måste väl snart ringa tillbaka. Jag kan ju. Fast jag körde ju pump (och yoga) igår, har pump imorgon, yoga och pump kvartal på fredag, pump på lördag och bodybalance kvartal på söndag. Så egentligen kanske jag inte booorde. Men krisar det så ställer man ju upp. 
Men vad ska jag göra  nu då?
heeeeeelp!


Inga kommentarer: