onsdag, februari 20, 2008

Mätt på smoothie och hembakat bröd med avocado och västerbottenost på. Yummie!
Des chillar vid min sida, kanske fortfarande lite trött efter gårdagens 8kms löp i Skatås med husse.
Själv läser jag svar på min extra matte annons som jag har ute på grannar.se och ska snart plocka upp luren och ringa till Dick, en alltiallo pensionär som söker hundsällskap. Ska bara peppa mig själv lite först. Jag vet inte varför, men det tar ofta emot att ringa främmande människor, även om de säkert är jättetrevliga. Men jag ska ringa. Snart.
Sedan ska jag ta vagnen ner till centralstationen och möta Anna för en promenad i hamnen. Synd att inte vädret e lite ljusare, men man ska väl inte klaga. Could be worse.
Mannen ska visst på fest ikväll. Jag ska ha pass och tänkte lämna vovven ensam.

1 kommentar:

Unknown sa...

ooh, stora testet o lämna honom ensam!När faan ska han acceptera att du faktist kommer tillbaka?Jävla hund :P:P
Men han är ju rätt söt ändå..hehe
Tågbiljetteran kom idag :D