fredag, februari 01, 2008

Regn, regn, regn...

...och vind. Suck. Tvingade ut Des, gick ok. Skulle verkligen ha användning för de där gummistövlarna!
Manne sitter på flyget upp till Henke. Jag sitter i soffan med D och funderar på om jag ska orka göra ett ryck och åka ned på stan. Silver är temat för morgondagens fest och jag har inte mycket i silver. Vet bara inte om det är värt att spendera några pengar på en sådan sak. 
I em rullar bussen mot Stockholm, en längre resa än vad det brukar vara. Känns ju lite lyxigt att få bo på hotell o allt. Hela Sats här känns mer seriöst, på gott och ont skulle jag tro.
Hoppas på en trevlig helg i alla fall.

3 kommentarer:

Anna sa...

Livet verkar rulla på även på framsidan... Är hemmafru något att tråna efter...?

Unknown sa...

ahaa.. ok
vi kan ju snacka mer om det sen?

Anonym sa...

det regnar här idag med. och mina gummistövlar står i garderoben och jag sitter på jobbet...