söndag, februari 03, 2008

Sats inspirationsdag

Glada pinglor från Uppsala; Jenny, Cecilia, Karin.
Halva Team Valhalla; Johanna, Elsy, David och Maria.
Lina och jag (temat var silver).

Nu är jag hemma igen. I Göteborg alltså. Det var varit en trevlig helg trots den dåliga uppslutningen från Valhalla (vi var bara 7st). Måste säga att det var lite trevligt att få vara borta hela helgen, bo på hotell o äta frukostbuffé:-) Resan tog väldigt lång tid dock, buss i drygt 6h (inklusive matstopp) både fredag och söndag. Kändes lite som klassresa:-) 
Jag har lärt känna mina nya kollegor lite bättre, träffat mina gamla, försökt lyfta Johanna, lyssnat På Kents (Sats VD) frälsande tal, nästan somnat vid matbordet, sett snö, haft silverglasögon, dansat, spytt på någons väska, lagt mig i tid och somnat till 3 filmer. Jag var iaf piggast imorse och mådde inte illa under bussfärden.
Nu ska jag plocka undan lite här och pallra mig uppåt gatan för att hämta Des. Mannen kommer med flyget om ett par timmar. Längtar efter att få krypa ned under täcket. Synd att det inte var 2 dagar helg kvar. Nog för att jag är ledig ändå, men inte dem som jag vill umgås med:-S
Bäst jag går nu innan det börjat regna. Det är otroligt nog torrt på marken och jag anade till o med en glimt från solen tidigare. Kan ha sett fel.

1 kommentar:

Unknown sa...

ja nu har ja allt, jeans, kammera, mobil - kan inte blir bättre :P
ser ut som du hade kul i helgen :D