söndag, februari 10, 2008

Soft söndag med frisör craving.

Des ligger utbredd i soffan. Jag och Manne sitter med varsin MacBook i knät. Ute är det grått.
Jag surfar på jakt efter frisörer. Tycker att jag måste hotta upp barret lite, men gärna för en överkomlig summa. Kan ju gå till haket nere på hörnet o klippa mig för 120:- eller vad det nu kan  vara, men det känns inte så säkert. Anmälde intresse som hårmodell hos Björn Axén, hoppas dem hör av sig snart, annars kan det vara för sent. Luggen är lång och ojämn.

Helgen har varit soft. Mannes kompis, Jenny, var på besök i fredags. Jag tränade combat, pump och yoga vilket har resulterat i grym träningsvärk i vänster skinka samt strålning upp mot ryggen. Hm... Idag: vilodag.
Får se om det finns plats för vibbträning i veckan, ska ha 5 egna klasser.
Ikväll: Middag hos Fredrica o Mattias.


Inga kommentarer: