måndag, februari 11, 2008

Storhandla.

Nu är jag helt slut efter att ha spenderat ganska lång tid på ICA Maxi. Fick följa med Freddan o storhandla så nu har jag scannat utav bara satan. Shiiit vad mycket jag har handlat, armarna är skakiga av att ha kånkat upp kassarna och på kontot finns numera ett stort HÅL. Dyrt är det fan, men säkert ändå billigare i längden. 1026kr. Ska kräva Mannen på halva-minst.

Desmond fick stanna hemma, han har säkert skrikit som bara den, men när jag kom hem var han iaf tyst och verkade lugnare än vanligt (annars kan han se helt förstörd ut efter att ha fått vara ensam). Framsteg? Man kan ju hoppas. Jag gömde korv åt honom så han fick något att göra.

1 kommentar:

Anna sa...

Hemmafruliv... spendera pengar, helst sådana någon annan tjänat... :) Livet, och bloggen, verkar leva - när börjar nu den där massageterapeututbildningen? Var och gav blod idag hos Stina Olsson på blodcentralen, kul, alla väljer vi olika banor.