måndag, februari 04, 2008

Update från lägenheten.

Utsikt från fönstret, tyvärr ut mot grannhuset.
Utsikt från köksfönstret, ut mot innegården.
140 säng räcker gott och väl.

Idag skiner solen över Göteborgs stad, det är bara att insupa och njuta! Jag sov lääänge och tog sedan den sedvanliga morgonpromenaden. Med posten kom den välbehövda klosaxen som jag glömt i Västerås, men ingen GP. 
Idag gör jag fint hemma och planerar ytterligare en långpromenad om ett tag. Ikväll kör jag mina klasser enligt schemat (http://www.sats.se) Behöver även fundera på vad jag ska ge till mannen när han fyller år om drygt en vecka. Vad?!
Ytterligare några bilder från hemmet för er som är nyfikna. Tror inte det är så många kvadratmeter kvar att täcka nu:-)


1 kommentar:

Anonym sa...

en iphone eller en blackberry nu när han är en seriös arbetare...