tisdag, mars 11, 2008

Just nu är jag hungrig hungrig hungrig. Jag väntar på att Mannen ska höra av sig och säga att han e på väg hem. Gärna också handla kanske:-)
Idag har varit en seg dag, jag har varit trött och det var ingen massage på schemat:-( (snacka om att man har blivit bortskämd).
Kort och gott: min massagebänk är beställd, Des ska vara på prov hos ev. blivande dagmatte imorgon, mannen är hemma från sälen med stela benmuskler.

Skööönt att jag kanske har hittat nån åt des men första känslan var ganska intetsägande. Letar fortfarande efter någon billigare och där personkemin stämmer bättre. Det är ju kul att få en vän på köpet som första gången, men en gullig pensionär är ju inte heller fel. Tills vidare håller jag ändå tummarna på att det funkar hos Claudia. Håll dina tummar också så kanske det funkar!

1 kommentar:

Unknown sa...

Hahaha, nu skrattar ja för vi blev avbrutna i vårat samtal, för ja tänker på att vi faktist inte alls känt varandra länge, att ja bev påmind om det när du skrev, för ja antar att det var mig du syftade på när du menade att du fick en vän. För en vän har du fått, och jag med :D