onsdag, mars 12, 2008

INTE BRA.

Det gick inte bra hos Claudia. När jag var på väg hem hade jag fått ett sms från henne där det stod att jag skulle ringa henne. Jag gör det och hon talar om att Desmond har blivit skadad av en annan hund och att jag nog måste ta honom t veterinären.
Tankarna rusar, hur allvarligt är det? Håller han på att dö?!
Skyndar mig dit och träffar Manne på vägen, möts av en haltande Desmond och skyndar vidare till smådjursakuten. Jag bär. Efter en stunds väntan får vi komma in till veterinären som klämmer och böjer på Desmond. Verkar gå bra. Hon konstaterar att inget är brutet och lederna är ok. Förmodligen en lårkaka. Puh. Kalaset kostade dock 840:- och jag är utan dagmatte igen.
f u c k
what to do?

1 kommentar:

Anonym sa...

oj vad läskit! skönt att desmond är hel och okej. och använd dig aldrig utav henne igen. värdelös dogsitter.