söndag, mars 23, 2008

Påsken och allt.

Ja, efter ett litet tumult är jag tillbaka. Bloggen fick en läsare som inte riktigt uppskattade de skrivna orden så för tillfället är bloggen for your eyes only. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra, måste ju få skriva mina känslor, men vill ju inte att någon ska läsa och ta illa upp.

Påsk i Västerås och tiden rusar. I morgon ska vi tillbaka söderut. Hade gärna stannat lite längre. Här är trevligt med föräldrar, svärföräldrar, vänner, bil, god mat etc etc. Jag har fått låna Åsas behandlingsrum och knådat pappa, Åsa, mamma och svärmor i övningssyfte. Jag har återfunnit saknade saker, tränat, druckit vin på Varda, ätit underbar 3-rätters middag lagad av mor min, catchat up med Åsa och lite annat smått och gott. Me like.
Nu är jag lite trött men ska försöka stå emot frestelsen att ta en liten tupplur. Istället ska jag se på senaste south park, kolla bland mina lådor och sen gå en sväng med desmond.

1 kommentar:

Anonym sa...

klart att du måste kunna skriva om vad du vill. men samtidigt så är det bra att ha lösenord. gjorde det själv för jag ville inte att vissa personer ska kunna läsa. bara mina närmaste.