torsdag, mars 13, 2008

say what?

Claudia ringde mig idag. För att kolla hur det gått med Desmond, men också för att kräva mig på 100kr för gårdagens hundpassning. Är inte det lite fräckt? Han var ju där på prov och blev dessutom skadad, vilket som bekant kostade en slant. Jag vet, jag borde sagt detta till henne med en gång, men det gjorde jag inte. Jag sa att jag skulle höra av mig imorgon o försöka komma förbi. Mest har jag lust att byta nummer och aldrig mer se människan.
Vad ska jag göra?

2 kommentarer:

Anonym sa...

du ska INTE betala. absolut inte. det var som du sa ett test plus att hon inte är någon bra hundvakt. hon fick honom skadad. vad arg jag blir. om du vill kan jag ringa och skrika lite på henne. fräck som bara tusan! lova att inte ge henne en krona.

Anonym sa...

låt henne ringa dig och fråga efter pengarna, spela dum och säg att det var ett test och tyvärr så kommer det inte fungera då desmond gjorde illa sig och du fick betala dyrt till vetrinären. och eftersom det var ett test så får man inga pengar. du har ju en advokat i huset så om hon inte lyssnar låt honom ringa och spela din advokat. om du vill så ringer jag henne. seriöst. kan låtsas vara du. vilken skit till tjej. skulle känna mig så skyldig och skulle erbjuda att betala istället för att kräva betalning.