tisdag, mars 18, 2008

Sovmorgon en tisdag.

Solen skiner sitt mest strålande jag utanför fönstret. Jag har inte varit ute än. Jag har praktik sent idag så jag passade på att sova ut lite. Manne var en riktig städ-Hitler igår och städade som fan hela kvällen. Själv var jag på Sats och körde med folk. Middagen blev runt tio och inte som vi hade planerat. wellwell. Igår var det nåt slags snökaos här. Efter den underbart supervåriga söndagen blev man hyfsat förvånad av att tippa på persiennerna och se ett vitt landskap! Och brr så kallt. När jag gick hem från skolan snöade det vågrätt, hu! Idag är det både fint och kallt.
Jag ska ringa en ny blivande dagmatte och åka och träffa henne i Angered. Bättre lycka denna gång (kan det bli så mkt värre?) 
Sen blir det 4 nya massagekunder i eftermiddag/kväll. Får se om bänken kommer imorgon. Då kanske det blir massage i västerås i påsk. Sugen?

2 kommentarer:

Unknown sa...

haha jaa knäpp är verkligen vad jag är.. Lycka till med nya dagamtten.. Ush, ja e lite orolig men hoppas på de bästa..

Anonym sa...

ja lycka till med den nya hundvakten. du har nog rätt, det kan inte bli mycket värre än förra. kram!