söndag, april 13, 2008

Besökare.

Familjen rullar norrut i SAABen medan vi pustar ut efter besök och smälter paj, mackor och tårta efter ett sedvanligt besök hos farmor. Jag känner att jag nog är ganska trött, för det har varit full rulle den här helgen. 
Prov, massage och bodycombat i fredags, hälsa på svärföräldrarna innan de egna päronen + bror anlände. Baka scones, baka bröd, hinna äta. Lördagen var träning med pappa medan de andra gick på stan, massera mamma, handla, laga middag, massera bror, gå ut med hunden. Idag fika hos farmor och nu ska jag pusta ut innan de andra föräldrarna + syster (Mannes) kommer på middag ikväll. Nästa vecka har vi praktik så tack o lov börjar jag 12 imorgon. Skööönt!
Nästa helg är temat fest. Måste bara spika vart desmond skall vara.
Nu ska jag soooofta en stund om jag får.

Inga kommentarer: