fredag, april 04, 2008

Bilder!

Jag och Pernilla.
Kalle och Janne.
Lina och Cecilia.
Janne och Paulina.
Åsa and I på sned.


Hemmakväll med Desmond! Idag hade vi sittande massage och ansiktsmassage. Så skööönt!! Sedan tog jag hand om Johanna hemma hos mig (massage, hembakt bröd, te, bullar...)
Uppdaterar med lite foton, främst från utgången med klassen på Gothe bar i onsdags (och så smög jag in ett påsk-kort på mig och Åsa). Såg stand-up med Markus Palm och Eric Löwen-nånting.
Nu har jag klämt lite på min fot som jag har haft lite ont i i flera månader, och det känns som om den onda strängen har försvunnit. Har dock lite ont för att jag tryckt så hårt. Om det har försvunnit är jag grym. Vi har ju haft spänningsbehandling nu vet ni...
Nu ska jag dona lite här hemma. I helgen blir det: träning, middag hos Gabriel, träffa med Martina och förhoppningsvis även Fatima.

Inga kommentarer: