fredag, april 04, 2008

work.

Mannen har fått jobb. Han ska börja på advokatbyrå i höst. Grattis till honom!
Själv funderar jag på hur jag ska göra med jobb sen; både i sommar och när jag är helt klar massageterapeut. Det verkar som att man nästan måste starta eget. Det kan ju vara all idé. Men vore kanske skönt att kombinera med en anställning. Som vad? Sjuksyrra? Pratade planer med Johanna idag. Tänk om man kunde köra massage på Sats, det vore ju topp.
Någonstans mitt i allt skulle jag vilja åka bort. Som sagt bla sugen på snowboard. Någon? Pratade med mannen om att åka bort i höst innan han börjar jobba, men nu har han tydligen planer att åka till Kina med 2 kompisar. Så ska han till USA med Henke. Själv är man inte så involverad verkar det som, så jag får väl leta upp nåt villigare resesällskap...vem?

1 kommentar:

Anonym sa...

USA, som i new york kanske? =) följ med i så fall!