måndag, april 28, 2008

Bye bye Besök:-(

Jag och mitt långa huvud.
Krrrrazy mothafuckaaaas!
Veronica har en sån lång hals!


Veronica och Smilla sitter på tåget mot Uppsala efter en långhelg här på västkusten. Det har varit nice, men tiden går ju alltid för fort. Tänkte lägga upp lite foton som jag tagit, men nu hittar inte datorn mina bilder(!!?) Mystiskt... Har även lovat att försöka klistra ihop ett kollage:-O
Vi har hunnit med fika i Haga, second hand shopping i Haga, hundracing, body pump, film, god GI-mat, triggerpunkter, spårvagnsåk, storhandling, och massa te. Tråkigt nog har det varit mest mulet efter en dryg vecka med sol och nu, när damerna reser norrut, har himlen visat sin goda sida igen. Typiskt. Jättevarmt (21° enligt min dator) är det! Fast jag låg ute på gården och höll på att blåsa bort-mindre skönt.

2 kommentarer:

Unknown sa...

aahhahahhha, vad vackert!

Unknown sa...

jaaa ja hade alldeles underbart och den där säng grejen gjorde inget för allt det trevliga övervägde:D