onsdag, april 30, 2008

Cut Cut Cut



Förmiddagen har spenderats sittandes på baken hos Toni & Guy. Blev klippt av Frida som gick som lärling. Det blev ingen stor förändring eftersom hon behövde träna på de klassiska klippen, men jag är nöjd ändå. Roligt får det bli nästa gång. Lade märke till att det verkade vara en väldig hierarki på T&G:-S
Varmt ute och i Uppsala snurrar nog hundratals (eller tusentals?) fulla studenter runt i ekonomikumparken. Visst saknar jag Uppsala ibland, men Valborg har jag gjort där tillräckligt många gånger nu känns det som. Istället ska jag sätta mig och fylla i papper till utvecklingssamtalet som jag ska ha med David på Sats om ett par timmar. Jag vet inte vad som händer ikväll, kanske något utöver det vanliga, kanske en helt vanligt kväll. Så fyller ju pappa år. Och kungen.
Lyssar förresten på Looptroops nya, eller Looptroop Rockers som de nu kallar sig. Mi lajki. Jag har laddat hem skivan lagligt för 90kr. Inte illa va?

1 kommentar:

Unknown sa...

h det blev ju jätte fint :D