torsdag, april 17, 2008

Mina arma händer.

Fyra dagars praktik är över (jag minns när det var fyra veckor). Har knådat stora och små, män och kvinnor, torra, håriga, doftande, luktande...det är ganska skönt att det är över. Kände mig inte så engagerad i den sista massagen, ville bara att det skulle vara slut. Mina händer är trötta, mina underarmar också och ryggen aningen. Desmond var hemma själv hela fm och var duktig (tror jag?!). Imorgon har vi steg 1 avslutning och sen ska vi bowla med klassen. Så får vi betyg också...ojojoj.
Solen skiner över Göteborg, även om vinden viner. Jag ska äta lunch, åka till veterinären (vaccination) och sedan träffa Anna. Mannen kommer hem sent för han spelar innebandy på torsdagar.
Jag ska lägga upp lite bilder snart, det ser så tråkigt ut i bloggen. Måste bara softa lite först.
Me like.

Inga kommentarer: