onsdag, april 09, 2008

Tidsbrist.

Egentligen är jag inte stressad eller så. Det känns bara som att tiden rusar ifrån mig, snart sitter jag där och är 50 bast eller nåt. Helgen svischade förbi och nu är det redan onsdag. Är det såhär när man har kommit upp lite i åren eller?
Idag är det onsdag, jag åkte hem efter skolan för att pusta ut lite innan passet som jag inte är speciellt sugen på att köra. Jag känner mig spänd överallt, typiskt mens-syndrom. Mens är typiskt onödigt enligt min mening. Blä. Strax ska jag iaf ta mig i kragen, äta lite yoghurt och sätta fart. Snart, men inte riktigt än.
I dag frågade jag Per om det onda i min fot (som jag för övrigt inte lyckades trycka bort själv). Han lade mig på bänken och vrickade och lirkade med foten en stund. Jag tror det känns lite bättre, vi får se om det håller i sig. Bra att ha osteopater som lärare i så fall:-)
Snart är det fredag och då kommer mamma, pappa och Bug hit. Skoj!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag vet! tiden går skitfort. det är som du säger, snart sitter vi där 50 år gamla och tittar tillbaka på tiden när vi var unga och snygga. =)

puss!